Procedura za reklamaciju / Povrat sredstava
Za povrat sredstava je potrebno da pripremite sledeće podatke:
• Broj Vašeg računa-otpremnice kao i broj porudžbenice
• Vaš JMBG
• Za fizička lica u slučaju uplate preko uplatnice ili mobilne aplikacije je potreban broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva, Vaše ime i prezime, adresa prebivališta, mesto, država
• Za pravna lica u slučaju uplate preko naloga za uplatu je potreban broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva, Ime firme, sedište firme, mesto, država, PIB, MB
• Broj autorizacionog koda, broj transakcije i datum transakcije sa tačnim vremenom i datumom ukoliko je uplata izvršena kreditnom ili debitnom karticom
• Razlog povrata sredstava i odustajanja od naručnog proizvoda/usluge
Tražene podatke možete dostaviti na sledeću email adresu reklamacije@nonstopoglasi.rs.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
U slučaju vraćanja proizvoda/usluge i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Non Stop Oglasi d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
• Broj Vašeg računa-otpremnice kao i broj porudžbenice
• Vaš JMBG
• Za fizička lica u slučaju uplate preko uplatnice ili mobilne aplikacije je potreban broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva, Vaše ime i prezime, adresa prebivališta, mesto, država
• Za pravna lica u slučaju uplate preko naloga za uplatu je potreban broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva, Ime firme, sedište firme, mesto, država, PIB, MB
• Broj autorizacionog koda, broj transakcije i datum transakcije sa tačnim vremenom i datumom ukoliko je uplata izvršena kreditnom ili debitnom karticom
• Razlog povrata sredstava i odustajanja od naručnog proizvoda/usluge
Tražene podatke možete dostaviti na sledeću email adresu reklamacije@nonstopoglasi.rs.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
U slučaju vraćanja proizvoda/usluge i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Non Stop Oglasi d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.